вторник, 24 февруари 2015 г.

Гражданско сдружение "24 май"

Нуждата от национално обединение е по-видима отвсякога. Едва ли точно аз мога да играя ролята на обединител, но понякога в иначе нелепата ми тиква се раждат и поне на пръв поглед читави идеи :) От друга страна съм страшно амбициозен и мечтите ми винаги са по-големи от възможностите ми. А и една дама вчера ме призова да опитам отново да предложа нещо, което предложих и миналата година тук, а на хубавите дами никога не бива да се отказва :)
Наясно съм, че българите сме индивидуалистичен и умерен народ, но също съм наясно, че сме и прекрасни хора. Проблемът ни от Ньойския договор насам е един и същ - политическата ни класа с малки изключения следва чужди интереси, а ние самите се кланяме по инерция на чужди зарази, които противоречат на дадената ни от Бога същност. Затова и предлагам нещо умерено, което да е според същността и възможностите ни. Предлагам да създадем Гражданско сдружение "24 май". Знам, че прилича по име на Гоцевото недоносче "АБВ", ама още по-хубаво - на едни избори ще им гепим част от по-неграмотния електорат :) Предлагам и пет точки, на които да стъпим. Пет, защото е хубаво число, а и излишното разтягане на локуми винаги крие някаква користност или лъжа.
1. Стоп на мутро-олигархичния модел чрез връщането на регулаторните и социални функции на държавата.
2. Ограничаване на кражбите.
3. В отношенията с Великите сили и в техните глобални игри винаги на първо място да се отчита Българският национален интерес.
4. Отстояване на уникалната ни културна и цивилизационна идентичност.
5. Категорично отстояване на мирната същност на България и невъвличането й в каквито и да било войни - било то със Зимбабве, Русия, Того, САЩ или Горна Волта.

Толкоз. Начинът за реализирането на тези точки е копи-пейст от големия Андрей Ляпчев - со кротце, со благо, ако се наложи и со малце кютек.

Споделям идеята не защото имам качества на лидер и мечтая за власт. А защото е добра и осъществима. В протести и всякакви такива гюрултии не участвам. За работни и организационни срещи - винаги готов! По всяко време можете да ме намерите на "Лични".

Ако някой "открадне" и реализира тази идея в полза на България и прекрасните българи - ще бъда най-щастливият човек на планетата Земя. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар