петък, 28 февруари 2014 г.

Новият политик




Никога няма да стана министър-председател. От една страна няма да се кандидатирам, от друга – няма и да ме изберете. Прекалено съм циничен за изисканите ви вкусове. Но ако ми поднесете властта на тепсия, докато си пия пивото в кварталната кръчма, обещавам до 675 дни всички българи на планетата Земя да карат мерцедеси най-нов модел, да живеят в дворци и да закусват черен хайвер.
Как ще стане номерът!? Много просто! Давате ми властта и директно отивам при Путин. Казвам му: „Така и така, братле, намислил съм нещо. От тебе искам само едно – дай за 100 години напред властта в Украйна на евромайдановците, накарай ги веднага да започнат преговори за присъединяване към ЕС, гледай да ме пазиш някой идиот да не вземе да ме гръмне и си гледай кефа. Аз ще защитя твоя интерес по-добре и от Червената армия!”.
Започнат ли украинците преговорите - ще започне и моят шоу тайм!
Искате в Европа!? Ну, харашо, пичове! Само че ще трябва да се погрижите да спечелите нашия малък български глас! Сега, вие навярно знаете, че в пределите на вашата скъпа територия живеят около 200 хиляди нашенци – грижете се за тях много внимателно, защото иначе ще видите ЕС, когато си видите ушите без огледало. За целта като начало държим българският език да стане втори официален в пределите на Украйна. После настояваме да закупите със средства от държавния си бюджет по един чисто нов мерцедес за всяко българско семейство, населяващо страната ви. След това дворците - по един на всеки български калпак. Черният хайвер да се поднася на сънародниците ми всеки ден в неограничено количество и с най-добро качество. Засега толкова. Останалите претенции ще ги предявим в продължаващия преговорен процес.
Естествено, като видят, че да си българин – това означава да имаш минимум мерцедес и дворец, останалите народности в Украйна ще започнат тайно да завиждат, а явно да се пишат българи, само и само да се сдобият със споменатите екстри. От своя страна концернът „Мерцедес-Бенц” ще е толкова доволен от мен, че съм отворил такъв огромен пазар, че от благодарност веднага ще ми подари няколстотин бройки някаква си там класа, които от своя страна ще раздам на най-близките си приятели с шофьорски книжки с рекламна цел. После ще прокарам закон, че на територията на България могат да се карат само мерцедеси. Доволни от дадения им монопол, хората от корпорацията ще дадат специални промоции за БГ-пазара, примерно – ново мерджанче от икономичната класа – 1000 лева, по-габаритните модели – 2000 (хайде да не се правят, всички знаем, че сега цялото им производство е в Китайската народна република). Останалите коли естествено ще нарежем на скрап и с парите ще ми купите едно билетче за второто ми посещение до Вовата Путин. Там вече ще бъда съвсем откровен и ще си му го кажа право куме в очи: „Браточка, виждаш какво е положението сега. Добре си знаеш, че ние сме твоето троянско конче в Европата, още повече че Троян си е изконен български град в Ловешка област, и хохлите ще видят ЕС, когато цъфнат теменугите на Северния полюс. Ама и ти не оставяй кончето без зобчица. Като начало дай едно 50-60 процента намаление за газа и нефта, дай едни 50-60 процента от пазарите в големите градове на Русия за българска земеделска и всякаква стока, пусни малко гювеч и за родната пиячка – махни я тая водка, дай шанс на мастичката, грозданката и сливовицата, а пък аз ще ти уредя един чисто нов мерджан, каквато си избереш класа”.
От ЕС, естествено, ще започнат да ме оплюват по някакви си съображения, ама и аз няма да им мълча: „Хайде стига сте бучали! Излизайте от кинтите, иначе ей сега ще насъскам 44-милионното българско мнозинство в Украйна (толкова предполагам, че ще станат стига да не изпуши поточната линия на „Мерцедес - Бенц”) да мине от мерджани на москвичи”.     
В един момент целият свят дотам ще осъзнае колко е голяма цената на българския глас, че лидерите на големите страни ще пускат по едно милиардче, само за да изпият по една бира с мен в кварталната кръчма. Това САЩ, Китай, Индия, Уругвай, Нова Каледония и всички останали ще изсипват с чували пари в България. А аз ще се правя на ударен, ще прибирам кинтите и само ще обещавам. И да не си мислите, че ще държа  сухото в собствения си джоб!? За какво ми е – ще давам на народа, ще давам на народа, докато и последният изпосталял циганин в България стане милионер.
Ех, само да ми дадете властта на тепсия! Но няма да го направите – аз не я искам пустата му власт, пък и съм прекалено циничен за изисканите ви вкусове!

Няма коментари:

Публикуване на коментар